گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    نرم افزار های آموزشی ویژه مدارس

    نوین پرداز | Tuesday, 30 Dey 1393 | ۳ نظر


    جهت تهیه سی دی ها با ما تماس بگیرید با قیمتی مناسب ارسال میشود

    در تمامی مقاطع موجود است






    کیف الکترونیکی گام بلندی در تحول بنیادین محتوا در مدارس شهرستان خوی

    براساس درخواست های مکرر مدیران، معلمان، اولیاء و دانش آموزان محترم مدارس شهرستان خوی مبنی بر تهیه و معرفی مجموعه ی محتوای الکترنیکی قابل استفاده و با کاربری بسیار ساده در مدارس، مجموعه نرم افزاری کیف الکترونیکی توسط کامپیوتر نوین پرداز خوی به مدارس معرفی شد. در این مجموعه، متن کتابهای درسی هر یک از پایه های تحصیلی از اول ابتدایی تا سال آخر متوسطه به همراه عکس، صدا، انیمیشن و فیلم های آموزشی، کلیپ های تعاملی و انواع مختلف آزمون ها نظیر چند گزینه ای، وصل کردنی، مرتب سازی، تشریحی ، جاخالی و ... غنی شده و برای استفاده ی معلمان و دانش آموزان در منزل و مدرسه طراحی شده است. کیف الکترونیکی ابزاربسیار ساده و در عین حال به دلیل برخورداری از بالاترین استانداردها، دارای قابلیتهای متنوع و گسترده ای است که استفاده از آن در همه ی کلاسها  می تواند منجر به تحول در فرایند یاددهی- یادگیری  و ایجاد شادابی و نشاط در دانش آموز و معلم شود.

       این نرم افزار با توجه به روش های نوین آموزشی طراحی و ساخته شده است و آخرین تغییرات کتابهای درسی در آن اعمال شده و قابلیت به روز رسانی مداوم را دارد.  با استفاده از کیف الکترونیکی، فرایند یاددهی یادگیری تسریع، تعمیق و گسترده خواهد شد، انحصار زمان و مکان یاددهی و یادگیری شکسته شده و امکان ارتباط آموزشی معلم و دانش آموز در خارج از ساعات مدرسه و همچنین روزهای تعطیل حاصل می شود که این امر از اهداف برنامه ی درسی ملی است.

     

    مزایای کیف الکترونیکی

    1. غنی سازی کتب درسی دانش آموزان و ایجاد جذابیت در فرایند یادگیری
    2. ایجاد فرصت های متنوع و جذاب برای آموزش اثر بخش توسط معلمان
    3. امکان نمایش فیلم، تصویر، کتاب گویای تصویری، انجام آزمایشات بصورت مجازی، تمرین و ...
    4. تقویت و توسعه ی خود ارزیابی دانش آموزان به شیوه ی هدفمند، مستمر، توصیفی و کیفی
    5. امکان ارتباط آموزشی معلم و دانش آموز در خارج از ساعات مدرسه و حتی روز های تعطیل
    6. استمرار فرآیند آموزش از مدرسه تا منزل
    7. معلم به آسانی اجزای آموزشی مورد نظر خود را تولید نموده و در اختیار دانش آموزان قرار می دهد
    8. امکان ثبت و ضبط توضیحات ارائه شده توسط معلم و مراجعه به آن ها به دفعات مورد نیاز
    9. بهره مندی دانش آموزانی که مدارس آن ها فاقد تجهیزات سخت افزاری می باشد
    10. صرفه جویی در هزینه های مربوط به خرید تخته ها ی هوشمند

     

    ویژگی های نرم افزار :

    ● توضیحات اضافه، فیلم های آموزشی و کلیپ های تعاملی درباره ی مطالب کتاب

    در متن کتاب متناسب با موضوع و در جهت درک بهتر مفاهیم و موضوعات آموزشی، فعالیت های متنوع و مفیدی اعم از توضیحات اضافه ی درس، فیلم های آموزشی، گویش متن کتاب، کلیپ های تعاملی، آزمایشگاه مجازی، تمرین های بیشتر، و صد ها جزء آموزشی کنجانده شده است. این اجزاء توسط معلمان و مدرسان زبده مورد استفاده و باز بینی یا تولید قرار گرفته است.

    همچنین در هر فصل از کتاب بخش ارائه ی مطلب گنجانده شده که شامل آموزش هر فصل یا موضوع به همراه تمرینات وآزمون می باشد.

     

     

    ●  آزمون

        این مجموعه دارای یک سیستم آزمون ساز بسیار قوی و کارآمد می باشد. در هر کتاب درسی، تعداد بسیار زیادی از آزمون های مختلف نظیر چند گزینه ای، صحیح و غلط، وصل کردنی، جور کردنی، مرتب سازی، و ... به تفکیک فصول و موضوعات قرار داده شده است که معلمین و دانش آموزان قادرند به هر میزان که مایلند برگه ی امتحانی تولید کنند.

       همچنین نرم افزار قادر به تصحیح برگه ی امتحانی تولید شده و ارائه ی جواب ها در پایان هر امتحان می باشد.معلمان محترم میتوانند سوالات دلخواه خود را به راحتی توسط ابزار های تعبیه شده در نرم افزار تولید و به بانک سوالات اضافه نموده و در برگه ی امتحانی از آن ها استفاده نمایند. در این نرم افزار امکان برگزاری آزمون به صورت online نیز تعبیه شده است.

    درهر کتاب درسی ، تعداد بسیار زیاد ی آزمون های مختلف نظیر چند جوابی ، صحیح و غلط ، وصل کرد نی ، جا خالی ، مرتب سازی و ... به تفکیک فصول و موضوعات قرار داده شده است که معلمین و دانش آموزان قادرند به هر تعداد که مایلند برگه امتحانی تولید نمایند. همچنین نرم افزار قادر به تصحیح برگه امتحانی تولید شده و ارائه جوابهای صحیح به همراه توضیح تشریحی جواب ها در پایان هرامتحان می باشد.

     

    ● افزودن اجزاء جدید به کتاب توسط معلم

     

        یکی از امکانات و توانمندی های بی نظیر کتاب الکترونیکی آریا، امکان غنی سازی و بالا بردن سطح کیفی و کمی مطالب آموزشی توسط معلمان با توجه به برنامه ی درسی آن ها می باشد. معلم قادر است به راحتی هر جزئی را به هر بخش یا هر قسمت از صفحه ی کتاب بیافزاید و پس از به روز رسانی، در اختیار دانش آموزان کلاس خود قرار دهد.

    فرمت ها و اجزای آموزشی که قابلیت افزودن به کتاب دارند، عبارتند از :

    متن (word)

    عکس (jpg, bmp, png, gif)

    صدا (wav, mp3)

    فیلم (wmv, avi, dat, mpg)

    انییمیشن و فلش (swf, flv)

    فایل های مجموعه ی افیس ) doc, ppt, xls)

    فایل های اجرایی (exe, bat)

     

    ●  تدریس خصوصی

        یکی از روش های بسیار ساده و موثر در امر آموزش الکترونیک، بهره گیری از ویدیو های آموزشی شامل صدای معلم و فیلم گرفته شده از تخته سیاه و یا به عبارت دیگر نوشته های معلم در حین تدریس در تخته سیاه می باشد. در این روش هر بخش و موضوع توسط معلمین مسلط و با تجربه که در هر مبحث به کمک یک قلم دیجیتالی و میکروفن اقدام به تدریس دروس مختلف نموده اند،  به صورت یک کلیپ 20 دقیقه ای ضبط می شود. معلمان میتوانند روش های تدریس خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و در اختیار دانش آموزان قرار دهند. والدین نیز می توانند با مشاهده ی این اجزاء، در جریان روش آموزش معلم قرار بگیرند.

     

     

    ● برد هوشمند

        جهت استفاده موثر از کتاب در کلاس درس، بر روی هر صفحه از کتاب، لینکی تحت عنوان برد هوشمند گنجانده شده است. این ابزارمعلم را قادر می سازد تا بتواند همانند یک نرم افزار برد هوشمند، کلیه ی مطالب تدریس شده را بر روی هر صفحه از کتاب تدریس نمایند. در این بخش ابزارهای مختلفی نظیر اشکال، دستگاه های مختصات،تغییر رنگ برد، مجموعه عکس های آماده و ... قرار داده شده است. دانش آموزان نیز می توانند از این بخش جهت خلاصه برداری مطالب و یا انجام تکالیف درسی و یا جمع آوری مطالب مورد نظر خود استفاده نمایند.

     

     

    ● تکلیف الکترونیکی

        در این بخش از نرم افزار معلمان به سادگی قادر به طراحی تکالیف الکترونیکی می باشند.  پس از طراحی یک تکلیف الکترونیکی معلم از طریق شبکه ی داخلی یا اینترنت اقدام به ارسال این تکالیف به دانش آموزان خود می کند. دانش آموزان در منزل یا در سر کلاس درس پس از باز کردن نرم افزار، پیام دریافت تکلیف جدید را مشاهده می کنند. پس از انجام تکلیف توسط دانش آموز، تکلیف مجدداً برای تصحیح به دست معلم می رسد و باز خورد لازم از سوی معلم برای دانش آموزان ارسال می گردد.

        بدین سان سابقه ای کامل از وضعیت تکالیف هر دانش آموز در نرم افزار ثبت شده و گزارش های مختلفی قابل تولید خواهد بود.

     

    شبکه آموزش

    نرم افزار کیف الکترونیک آریــــا به یک شبکه آموزش مجهز می باشد. معلمین می توانند با ایجاد گروههای مختلف از کلاس های مختلف نظیر شبکه های اجتماعی دیگر با دانش آموزان خود در گروه به تبادل نظر پیرامون یک موضوع بپردازند.




    مشاهده کیف الکترونیک سوم دبستان

    در این فیلم ویدئویی ، برخی از محتواهای پایه سوم دبستان جهت آشنایی بیشتر با نرم افزار خدمتتان ارائه می گردد .


    مشاهده کیف الکترونیک آریا دوم دبستان

    مشاهده کیف الکترونیک دوم دبستان

    در این فیلم ویدئویی ، برخی از محتواهای پایه دوم دبستان جهت آشنایی بیشتر با نرم افزار خدمتتان ارائه می گردد .




    کیف الکترونیک آریا در یک نگاه

    کیف الکترونیک در یک نگاه

    در این فیلم ویدئویی ،قابلیت ها و توانمندی های کیف الکترونیک آریا بصورت مختصر خدمتتان ارائه می گردد










     ● بروز رسانی

        از قابلیت های تعبیه شده در این نرم افزار، ابزار به روز شدن اجزاء آن می باشد. تیم طراحی و معلمان در طول سال تحصیلی اقدام به تولید اجزاء جدید می نمایند. این اجزاء به صورت روزانه از طریق اتصال به شبکه پس از تایید مراجع ذی صلاح در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت. همچنین هر معلم می تواند اجزاء دلخواه خود را تولید و در اختیار دانش آموزان خود قرار دهد. به طور مثال در صورتی که معلمی عکس یا فیلم آموزشی دلخواه خود را بر روی صفحه ای از کتاب درسی قرار دهد، دانش آموزان آن معلم قادر به دریافت همان اجزاء در همان صفحه از کتاب خواهند بود.



    بروزرسانی نرم افزار کتابخانه الکترونیک آریا در 29 مهر ماه 1393 انتشار یافت . توجه داشته باشید این بروزرسانی منحصرا مربوط به محصولات ارائه شده در سال تحصیلی 93-94 می باشد و اعمال آن بر روی نگارش های مربوط به سال های قبل به درستی عمل نخواهد کرد .

    جهت اعمال بروزرسانی کافی است مراحل زیر را دنبال کنید 

    1) فایل بروز رسانی را از طریق لینک فوق دانلود کنید . 

    2) فایل دانلود شده را اجرا کرده و بر روی دکمه شروع کلیک کنید .



     


     


     


     


     

       

    نظرات  (۳)

    اصلا فایل وجود ندارد
    پاسخ:
    جهت تهیه نرم افزار با ما تماس فرمایید.
  • حنانه
  • نمیشه راحت از همین جا دانلود کرد
    پاسخ:
    کد داره
    جهت درخواست تماس بیرید
    کجا دانلودش کنیم
    پاسخ:
    جهت تهیه نرم افزار با ما تماس فرمایید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.