گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    با سلام حضور همکاران گرامی

     در نگارش 12.3 دانا در کد دانش آموزان جدید الورود پایه اول متوسطه تغییراتی صورت گرفته است. در این نگارش کد دانش آموزان که پیش از این ، سری و سریال شناسنامه بود به کد ملی تغییر یافته است.

    لذا مدیران محترم آموزشگاه های متوسطه دوره دوم توجه داشته باشند:

    از سال تحصیلی 94-93 ، کد ملی جایگزین سریال شناسنامه در کد دانش آموزی می شود

    لذا مدارسی که تاکنون نسبت به دریافت اطلاعات دانش آموزان  پایه اول متوسطه از سامانه سناد اقدام نکرده اند ، نسبت به دریافت اطلاعات این دانش آموزان از سامانه مذکور اقدام نموده و سپس با استفاده از منوی  "سازماندهی و ثبت نام"  و زبانه  " تغذیه به صورت دریافت فایل از سیستم ثبت نام الکترونیک"   نسبت به دریافت دانش آموزان با کد دانش آموزی جدید در سیستم دانا اقدام نمایید.

    اما آموزشگاه هایی که قبلاً اطلاعات پایه اول را دریافت کرده اند و کد دانش آموزی دانش آموزان پایه اول متوسطه دوره دوم بر اساس سری و سریال شناسنامه در سیستم دانا ثبت شده است ، باید نسبت به دریافت مجدد اطلاعات این دانش آموزان  از سامانه سناد بر اساس کد دانش آموزی جدید ( کد ملی ) اقدام نمایند.

    ضمناً جهت رفع مشکل دو کد بودن دانش آموزان می توان به یکی از روشهای زیر عمل کرد:

    روش اول :نسبت به حذف کلیه اطلاعات دانش آموز اقدام نمایید. در صورت وجود انتخاب واحد ، ابتدا انتخاب واحد دانش آموز را حذف  کرده ، سپس اقدام به ابطال ثبت نام و حذف پرونده دانش آموز از سیستم نمایید. در این صورت باید برای دانش آموز با کد جدید مراحل ثبت نام و انتخاب واحد انجام گیرد.

    روش دوم  : از بخش "گزارشات سیستم" ، زبانه "گزارش دانش آموزان تکراری با دو کد" را انتخاب وضمن معرفی دو کد تکراری و استفاده از گزینه "مقایسه و انتقال سوابق" اقدام به ارسال سوابق به کد جدید ( کد ملی ) و حذف کد قبل ( کد سری و سریال شناسنامه ) نمایید. در این روش با تغییر کد دانش آموزی می توان نسبت به انتقال انتخاب واحد کد قبلی به کد جدید دانش آموزان و حذف کد قبلی اقدام نمود.

    تذکر:  تهیه نسخه پشتیبان را قبل از انجام هر تغییری فراموش نکنید


    • نوین پرداز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.