گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    پرده نمایش

    نوین پرداز | Tuesday, 30 Dey 1393 | ۰ نظر



    پرده نمایش ها در سه مدل پایه دار و سقفی دستی و سقفی موتورایز به مراه ریموت کنترل  با  ابعاد مختلف  و متناسب  با کلاس های  آموزشی ، سالن های کنفرانس طراحی شده است.
    برای انتخاب یک پرده نمایش مناسب برای کلاس هوشمند خود و پی بردن به اهمیت آن در آموزش هوشمند لطفا راهنمای کاربری هوشمند سازی مدارس را مطالعه فرمایید:


    کیفیت تصویر دیتا پروژکتور با جنس پرده نمایش ارتباط مستقیم دارد، هر چه کیفیت پارچه پرده نمایش از جنس مرغوب باشد، تصویر با کیفیت تری نیز حاصل می شود. پخش تصویر روی دیوار و پرده نمایش های با جنس غیر مرغوب کیفیت تصویر را تا حد محسوسی پائین می آورد.
    شرکت آذین برد مرکز پخش انواع پرده های نمایش پایه دار، دیواری و سقفی، بصورت دستی و برقی به همراه ریموت کنترل در سایزهای مختلف می باشد.

    کلیه محصولات این شرکت دارای گارانتی به مدت 1 سال و خدمات پس از فروش شامل سرویس، تعمیرات و تأمین قطعات یدکی به مدت 3 سال می باشد.

    • نوین پرداز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.