گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    شروع سال تحصیلی 95-94  در دانا

    با سلام خدمت همکاران محترم

    برای شروع سال تحصیلی جدید ابتدا از منوی   "سازماندهی و ثبت نام"  روی   "عملیات شروع دوره "  کلیک کرده و دوره ضمن سال 95-94 را انتخاب کنید برای انجام کلیه امور برنامه دانا باید دوره ضمن سال 95-94 در وسط صفحه مشاهده گردد اگر مشاهده نکردید از منوی تسهیلات گزینه "تغییر مدرسه سال دوره جاری"  دوره ضمن سال 95-94 را انتخاب کنید

     

     

    http://s3.picofile.com/file/8214172700/4.jpg

    قبل از هر کاری اگر دبیری برای اولین بار به مدرسه شما می آید و اطلاعاتش در سیستم شما موجود نمی باشد مشخصات این همکاران را از منوی "تسهیلات"  گزینه "اطلاعات معلمین آموزشگاه  در سیستم خود درج نمایید.

    سپس از منوی "سازمان مدرسه " دو فرآیند را باید انجام داد یکی معرفی پایه و کلاسهای موجود و دیگری معرفی کادر اداری و معلمین مدرسه می باشد.

    منوی   "معرفی پایه و کلاس"  را انتخاب و روی عبارت "سازمان مدرسه" کلیک کنید در سمت چپ عبارت "اضافه کردن پایه"  فعال خواهد شد با کلیک روی آن پایه هایی که در مدرسه خواهید داشت مشخص کنید .با این کار پایه در سیستم ایجاد خواهد شد در شکل زیر پایه دوم ایجاد شده است برای ایجاد کلاس دوم روی عبارت پایه دوم کلیک کرده و از سمت چپ گزینه "اضافه کردن کلاس"  را بزنید در صفحه باز شده موارد خواسته را نوشته  و تایید بزنید برای سایر کلاسها و پایه ها به همین ترتیب عمل کنید.

    http://s6.picofile.com/file/8214168684/3.jpg

    بعد از معرفی پایه ها و کلاسهای دایر به معرفی کادر اداری و دبیران از منوی "معرفی کادر اداری" می روید. در اینجا نیازی نیست که دبیران را به صورت تک تک معرفی کنید دبیران را به صورت گروهی معرفی نمایید و سپس مدیر و معاون و سایر عوامل را معرفی نمایید .

    یک نکته:چون نمرات درس انظباط توسط معاون آموزشی  داده می شود لازم است در این قسمت اسم معاون آموزشی یک بار به عنوان دبیر و یک بار هم به عنوان معاون معرفی گردد.

    در گام بعدی به منوی"مشخصات درس گروه" می رویم و در این مرحله دروس را برای هر کلاس و دبیری که مشخص شده معرفی می کنیم .در مدارس روزانه کلیه دروس حضوری می باشند.

    در مرحله بعدی به منوی "ثبت نام و تعیین پایه و رشته"  رفته و دانش آموزان یک کلاس را انتخاب و از طریق "تغییر گروهی"   در کلاس جدید ثبت نام می کنیم .

    در مرحله بعدی در منوی "معرفی کادر آموزشگاه "موارد خواسته شده را پر می کنیم .

    گام بعدی نوبت انتخاب واحد می باشد برای این کار کافیست برای هر کلاس یک درس را انتخاب کنیم و برای سایر دروس همین کلاس درس مورد نظر را انتخاب و در صفحه باز شده منوی"انتخاب از سایر درس گروهها"  را زده و  درسی را که برای همین کلاس انتخاب واحد کرده بودیم پیدا کرده با کلیک روی آن دانش آموزان در درس جدید ثبت می گردند برای بقیه دروس نیز به همین ترتیب عمل می کنیم

    با این کار تا زمان امتحانات دیماه کار خاصی وجود ندارد و برنامه دانا  در این مرحله تکمیل می گردد

    http://s6.picofile.com/file/8214171050/ScreenHunter_06_Sep_26_16_55.jpg

     


    • نوین پرداز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.